Maukie - the virtual cat

tirsdag 12. januar 2010

FLERE GAVER :-)

Nå har det vært jul, og jeg har hatt bursdag nå i januar. Har fått flere fine gaver som passer å vise frem her :-)

Denne firkantposen full av te-lys, 3 spoler med svart tråd og 2 trådsneller fikk jeg i julegave fra min gode venninne Mette. Hun vet akkurat hva jeg trenger :-)




Så har jeg altså hatt bursdag for et par dager siden, da fikk jeg denne mønstra på ei selskapsveske (også fra Mette)



Mamma har strikket disse lestene som jeg fikk i bursdagsgave -



- og pulsvanter som matcher :-)



Nærbilde av det fine mønsteret, og det morsomme garnet som "skifter" farge :-)



Og så fikk jeg denne vinposen fra min svigerinne Ingeborg som hun har strikket og tovet (og det gjorde hun på èn kveld!!)


3 kommentarer:

  1. Koselige gaver :o) Og gratulerer med bursdagen din for ett par dager siden !!!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med overstått:-)
    Fine gaver du har fått. Ha en fin og kreativ uke:-))

    SvarSlett