Maukie - the virtual cat

søndag 19. desember 2010

ADVENTSKALENDER

Jeg har en adventskalender med "sy-ting"  :-) Og jeg er så barnslig glad for det :-) Jeg hang pakkene opp i gardinstanga foran altandøra, og så har jeg klippet dem ned en etter en.


Her er bilde av di 10 første: 3 tøybiter, 4 små knapper, 1 stor knapp, bånd med mønster, kroklisse, nålebrev med broderinåler, flerfarget trådsnelle og målebånd med katt av strass-stener utenpå. Husker ikke rekkefølgen på hvem som ble pakket opp først, men det spiller ingen rolle :-)


Og her er bilde av 7 til: 1 tøybit, charms-pakke med 5 tøybiter, 1 lilla glidelås, brett med knappenåler, bånd, magnetknapp og plast"spoler" for å nøste opp sytråd-rester.


Er veldig fornøyd med alle pakkene.

Det hører kanskje til historien at jeg har "spesialbestilt" dette fra en nettbutikk, så jeg visste ikke hva jeg fikk, bare at det var "sy-ting", og så har jeg selv bestemt prisen (625,- kr. for alt sammen - ferdig innpakket)

Det er 7 pakker til, og dem skal jeg legge ut bilde av senere :-)

Fortsatt god advent :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar