Maukie - the virtual cat

torsdag 2. juni 2011

JEG VANT HOS LAPPETUSSA :-) :-)

Jeg var så heldig å vinne tippekonkurransen hos Lappetussa, jeg kom nærmest pengebeløpet ho hadde i sparebøssa si :-) Problemet nå er at jeg ikke får lagt inn kommentarer, verken hos ho eller i min egen blogg eller hos andre. Og jeg finner ikke e-postadresse til Lappetussa. Så dette er eneste måten å komme i kontakt med henne, det er ikke for å skryte. Jo da, litt skryt ;-) jeg er jo stolt da ;-)  Men rart er det; jeg får lagt ut nye innlegg i bloggen min, men får som sagt ikke kommentere, hverken i min egen eller andres blogger.... Må bare få legge til at jeg har data-fobi, så når "ting" ikke virker, så kortslutter jeg i hodet også....

ALTSÅ, kjære Lappetussa, min adresse er kun 8187 Jektvik, og etternavnet mitt er Telnes :-)

Og takk igjen, for at jeg vant i konkurransen din :-)

God natt :-)

2 kommentarer:

  1. Heisann:) Da har jeg fått det jeg trengte og pakke er sendt idag:) Håper du kan bruke noe av det som følger med.... Ikke lett å vite hva andre liker:)
    Ønsker deg ei riktig god helg:))

    SvarSlett
  2. Prøv å fjerne haken foran "forbli pålogget" det fiksa problemene hos meg

    SvarSlett