Maukie - the virtual cat

fredag 2. desember 2011

SYLAN 2011 - 12. og 13. nov.


Helga 12. og 13. nov. var jeg på Mo på Sy-lan. Det var veldig trivelig, og jeg fikk sydd en del.
Øverst er det bilde av en liten løper som ble stort sett ferdig, hadde ikke fått sydd rundt med tungesting da bildet ble tatt, men det er gjort nå :-)


Så fikk jeg sydd et etui til Kleenex-boks.


Dette er ei mini-fiskeveske til kørven min på 7 år, som har totalt dilla på fisking... Tror forresten den ble i minste laget....


Dette er en hyssing-pung som kan henges på vegg, og så drar du i grisehalen til du har fått langt nok snøre, og så klipper du av :-) Snedig :-)


Dette er en liten pung til skifte-trusa når du er ute på reise ;-)


Her har jeg sydd trekk til boksen med opptenningsbrikketter.


Og her er et par bilder av damer i heftig aktivitet :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar